ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Η μηχανολογία και η συντήρηση είναι κρίσιμα πεδία που αφορούν τη μελέτη, την κατασκευή και τη συντήρηση μηχανημάτων, εξοπλισμού και συστημάτων. Η συντήρηση διασφαλίζει ότι τα μηχανήματα λειτουργούν αποτελεσματικά, με ασφάλεια και χωρίς προβλήματα για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα.
Μηχανολογία
Η μηχανολογία περιλαμβάνει:
- Σχεδιασμό και ανάλυση μηχανικών συστημάτων.
- Χρήση εργαλείων CAD για τη δημιουργία σχεδίων.
- Ανάπτυξη και δοκιμή μηχανικών μοντέλων και πρωτοτύπων.
- Εφαρμογή αρχών της φυσικής και της μαθηματικής ανάλυσης.
Συντήρηση
Η συντήρηση περιλαμβάνει:
- Προληπτική συντήρηση: Ελέγχεται και διατηρείται ο εξοπλισμός σε τακτά χρονικά διαστήματα για να αποφεύγονται προβλήματα.
- Διορθωτική συντήρηση: Επεμβάσεις όταν προκύψει βλάβη για αποκατάσταση της λειτουργίας.
- Προβλεπτική συντήρηση: Χρησιμοποιεί τεχνολογίες, όπως αισθητήρες, για την πρόβλεψη και την αποτροπή βλαβών πριν αυτές συμβούν.
Οι διαδικασίες συντήρησης είναι ζωτικής σημασίας για την αποφυγή διακοπών της λειτουργίας και τη διασφάλιση της μακροχρόνιας αποδοτικότητας και ασφάλειας των συστημάτων και των μηχανημάτων.
Μια κακή ζυγοστάθμιση, Προκαλεί ταλαντώσεις στο τιμόνι και φθείρει πρόωρα τα ελαστικά.
Η κακή ευθυγράμμιση των τροχών προκαλεί, Απόκλιση της πορείας και φθορά στο πέλμα των ελαστικών
Όταν ο εκκινητής (μίζα) δεν ξεκινά, η πιθανή αιτία είναι η Κακή κατάσταση του συσσωρευτή (μπαταρία).
Η κυριώτερη συνέπεια, οταν δεν λειτουργει ο ανεμιστήρας του κινητήρα, ειναι η Υπερθέρμανση του κινητήρα.
Ο πολλαπλασιαστής ειναι Μία συσκευή, που μετατρέπει την τάση ρεύματος από χαμηλή σε υψηλή.
Ο συσσωρευτής παθαίνει ζημιά, Όταν παραμείνει για πολύ καιρό αχρησιμοποίητος.
Η πέδη σταθμεύσεως (δηλ. το χειρόφρενο) χρησιμοποιείται, Για την ακινητοποίηση του οχήματος σε περίπτωση σταθμεύσεως και ως βοηθητική πέδη σε κάθε περίπτωση που μπορεί να απαιτηθεί.
Όταν τα ελαστικά του οχήματός σας έχουν φθαρεί υπερβολικά στο μέσο (κέντρο) του πέλματος, Το πιο πιθανό είναι ότι υπήρχε υπερβολική πίεση στα ελαστικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ένας κατεστραμμένος θερμοστάτης που μένει κλειστός λόγω βλάβης, μπορεί να προκαλέσει, Επικίνδυνη άνοδο της θερμοκρασίας του κινητήρα.
Σε περίπτωση που καεί μία ασφάλεια, την αντικαθιστάτε, Με καινούργια ασφάλεια της ίδιας εντάσεως ρεύματος.
Αν ανάψει η ενδεικτική λυχνία πιέσεως του λαδιού του κινητήρα, ενώ αυτός λειτουργεί, πρέπει Να ελέγξετε την ποσότητα του λαδιού και να συμπληρώσετε αν χρειάζεται.
Προκειμένου να αντικαταστήσετε τον τροχό με τον εφεδρικό (ρεζέρβα, ξεσφίγγετε τις βίδες (μπουλόνια) με τα οποία συγκρατείται ο τροχός, με το ειδικό κλειδί ενώ ο τρόχος ακουμπά στο έδαφος.
Ο συμπλέκτης χρησιμεύει στο να να αποσυνδέει και να επανασυνδέει τον κινητήρα με τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος μεταδόσεως κινήσεως.